Ahad, 4 Januari 2009

Aliya Menangis Non Stop

Anak buah aku yang sorang ni pelik tul.. kalo dia di agah dari jauh.. dia senyum je gelak2 guling2 pas tu nak dukung dia.. jangan harap.. lah.. dia meronta2 menjerit macam lah kita dera dia.. semua org kat umah aku dah hilang sabar ngan dia.. tapi nasib lah dia ni comel.. cute.. tak sampai hati nak cubit dia.. huhuhu.. malam dia datang umah aku tu.. dia tido dalam aircond.. sejuk2.. lama juga dia tido..

Dia tido sebelah emak aku.. iaitu nenek dia.. tengah syok2 aku sembang ngan emak aku.. dia terjaga.. pas tu.. emak aku ngan aku palingkan muka.. then tutup muka.. leh plak.. aliya ni.. bangun panjat atas nenek dia pas tu.. tarik tangan nenek dia.. nak tengok muka.. dalam gelap dia tak lah perasan sangat.. time ni lah si nenek nak peluk2 cium cucu dia.. dia tengah duduk elok2.. je gelak2.. dalam gelap tu.. tetiba emak dia datang buka lampu.. terus dia meraung2.. air mata mencurah2.. wakakaka.. dalam gelap dia tak perasan.. mesti dia ingat tu emak dia.. kira ok lah tu.. lepas juga rindu nenek kat cucu.. aliya.. len kali leh buat lagi.. wakakaka... pic aliya ni pun nanti malam kang aku letaka.. ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan