Ahad, 4 Januari 2009

Aliya tak Kenal Emak..

wakakaka.. ni lagi aku kelakar.. anak buah aku ni.. memang dengan emak.. ayah dia je.. tak pegi kat org len.. time ambik gambar kat studio semalam.. emak dia ni tak bawa baju.. jadi dia pakai jubah emak aku.. ngan tudung.. lilit pin kat kepala tu.. terus anak dia tak mau pegi dekat dia.. anak dia dok meraung2.. tak nak pegi kat emak dia.. sampai cina kat studio tu pun dah menyampah.. ko nak menyampah apek.. ko nye hal.. aku bayar untuk gambar2 ko tu.. wakakaka.. aliya ni pelik kot tengok emak dia pakai tudung.. pas tu pakai jubah.. emak dia ni selalu pakai jeans.. t-shirt ngan selendang.. dah bila emak dia pakai baju len dia tak kenal.. bahaya wo.. kalo cam tu.. anak tak kenal emak.. huhuhu.. habis2.. je sesi bergambar.. terus adik aku buka.. jubah dia.. sebab dalam jubah tu dia pakai.. baju len.. buka tudung.. baru anak dia kenal dia.. hahaha.. budak cam ni pun ade yek.. pelik2 aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan