Ahad, 4 Januari 2009

Gambar Kuarga..

Aku dah lama nak ambik gambar keluarga asyik x dapat je.. selalu sangat tak cukup sorang.. kalo ade adik laki aku.. adik pompuan aku tak de.. kalo ade adik pompuan adik laki aku tak ade.. masing2 sibuk sangat.. kalah PM.. di sebabkan semua adik2 aku ada sempena hari jadi shazwani.. maka aku dengan baik hati nye.. nak sponsour ambik gambar kuarga.. kat studio.. jadi kami semua ade dalam 3 keter gi ke studio gambar kat seremban.. dah sampai kedai gambar nak parking keter satu hal.. sakit je hati.. banyak sangat keter.. lupa plak aku yang semalam tu hari last orang nak shoping untuk hantar anak ke sekolah.. ermm terpaksa lah juga.. aku redah ramai2 org tu cari parking keter..

Memandangkan cuma hari tu je aku dapat bersama2 kuarga aku.. nak juga ambik gambar kuarga.. sampai dekat studio.. adik aku tak siap2 touch up.. aku pilih back ground ambik gambar emak ngan ayah aku dulu.. sementara nak tunggu adik aku siap.. dah siap ambik gambar emak ayah aku.. aku sekeluarga 7 org plak ambik gambar.. back ground len.. cantik2 dia nye latar.. nanti dah siap pic.. aku letak kat sini.. ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan