Selasa, 13 Januari 2009

Sticker Kereta

pagi ni aku angin je satu badan.. di sebabkan tak ade stiker keter.. aku tak leh masuk parking dalam wisma ni.. nak je.. aku bom pak guard tu.. aku dah kata bos aku tak ade.. aku nak parking tempat bos aku dia tetap juga tak kasi masuk.. kalo aku tempeling dia sekali best tak.. ermm ko tunggu bos aku balik pak guard aku suruh dia buat surat.. kalo aku leh pecat ko dah lama aku pecat.. kalo org ko yang masuk parking.. senyum lebar sampai ke hidung.. siap lah ko.. esok2 nanti.. ade hari ade batas ade hari aku balas.. ermmm mood aku pagi2 ni dah di rosak kan oleh.. pak guard ni.. ermm mood tak ok nye.. pasal aku belasah makan nasi lemak ayam goreng.. pagi2.. belum lagi kol 8.00.. gemuks lah lagi.. kalo cam ni.. nye habit.. nak lepas geram..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan