Selasa, 16 Disember 2008

AzAm TaHuN BaRu

Azam aku tahun ni.. ermm kalo boleh nak mengerjakan umrah dan haji kalo ade rezeki.. tahun yang sebelum tak dapat pegi ade banyak hal.. harap2 tahun ni dapat pergi.. doa2 kan lah aku yek.. kenapa entah tahun ni aku banyak berazam.. nak jadi lebih rajin.. lebih efisyen.. semua nye lebih kalo boleh PTK pun dapat lebih dari 3.. naik lah jadi 4..hehehe.. harap2 lah azam2 aku ni semua leh jadi kenyataan dengan usaha.. bukan kata2 semata2...

tempa kerja baru aku ni aku tak ade kerja.. aku pun tak tahu nak buat apa.. nak jadi rajin pun tak leh.. sebab tak tahu nak buat apa.. jadi hari2 datang kije duduk.. main game cukup time balik.. ermm busan sangat2 bila tak ade kije ni.. aku dah dekat 10 bulan dok sini.. memang tak buat apa2.. dengan bos pun aku dha kasi tau.. tapi bos kata pa kat mana2 jabatan pun cam tu.. iye ke? aku tengok separuh kawan2 aku.. punya lah tak cukup tangan nak buat kije..

bos aku pun baik.. aku cakap nak kuar ke. nak cuti ke.. semua ok tak pernah ade masalah.. sebab ade ke tak ade ke.. sama je.. wakakaka.. perut aku berbunyi2.. menandakan aku dah lapar.. k lah aku nak gi kantin jap.. beli apa yang patut..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan